återigen lördag.

Jag har varit borta ett tag. Åkte på förkylning o gick in för att kurera mig till imorn när vi åker upp till Arlanda. Snuvan sitter kvar men annars känner jag mig ganska kry. Hatar att vara sjuk!!! HATAR!!!
Igår fyllde min kära bror år... Hela 34, eller hur? :-)
Det vart kalajs, och OJ vad klockan springer iväg. Gissa om vi vart snopna när klockan va straxt innan 22 när vi skulle packa in oss i bilen.
Nathalie älskar att leka med sin jämnårige kusin John, och så bra dom leker!! :-) Dom har verkligen super roligt! Evelina är mest med dom vuxna och med lilla Jack. Stackars Evve, hon har hamnat mitt i liksom. Nathalie o John har varandra. Och sen när vi ses hemma hos oss ja då är Jack och Alexander lika gamla.
Evelina lyckades även bli hängades ner i Fia (kaninens) bur, hon stod på näsan ner över kanten men med fötterna utanför.. Och det såg så jävla roligt ut! Jag kunde inte låta bli att skratta, ja ingen annan heller. Evelina tyckte dock inte att de va lika roligt :-)
Kameran kom jag ihåg, så jag ska se om jag har något kort att slänga upp....
Gullungen Jack. (som jag också är stolt gudmor till)

Evelina-fina o jag hemma i köker innan vi åkte.
De va dom bra korten jag hade... Cattis har några roliga. ;-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hi hi...ja, jag har några roliga!

Tack för i går, det är alltid så mysigt att ha er här!



Puss

2010-12-04 @ 12:24:02
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0