dålig update...

Förra veckan fick jag gå hem från jobbet. Jag va riktigt glad att jag klara mig så pass bra som jag gjorde. Om det va riktig magsjuka eller ej som jag åkte på vet jag inte. Tråkigt som fan, hann jobba en dag efter semestern. Den här veckan va det Evelinas tur... Hon börja kräkas på morgonen vid 8.00, sista gången vid 10.30. Sen vart hon pigg som en nötkärna och det va full rulle på systrarna Larsson.
Men så dålig hon va mellan 8-10.30. Kände inte igen henne... Hon prata inte alls och mellan varven hulka hon som bara den. Hon är så tapper min lilla flicka... Ögonen va helt glansiga och hon va likblek. Och efter hon käkts ryser hon är säger "bläää". Nathalie - när hon blir magsjuk, ja hon vrålar o tjuter som en stucken gris. Hon spyr för att hon spyr varje gång, och så blir hon jätte ledsen! Hon va duktig och höll sig på bra avstånd från Evelina... Jag hoppas att Rikard och Nathalie får hålla sig friska till efter nyår. Ja, helst till någon vecka efter nyår eftersom vi ska upp till stockholm nyårsdagen.
OM dom får klara sig helt och hållet från magsjuka den här vintern, ja då blir jag riktigt lycklig!!
Jag ska städa här hemma... 2 dagar kvar till julafton så jag har lite att pilla med. Jag har inte riktigt bestämt mig om det blir våran gamla plastgran i år eller om jag ska gasa in till stan imorn o köpa en riktigt.
Vi får se... :-)
Alla julklappar är klara. Mamma o Kickan handlar maten till julafton idag. Vi blir ett gäng... 8 vuxna, 3 barn, en hund och 2 katter. Mysigt :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj oj...då är inte oddsen stora att vi kan ses i jul.

Magsjukan har ju en tendens att gå runt och runt, och nu är vi visst två familjer som har den.

Suck.

Men skål och God jävla jul då ;-)

2010-12-22 @ 12:26:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej hej :)

Tack så mycket, jaa tiden går så himla fort alltså, helt galet :)



Kricka hälsar tillbaka, o ni får oxå ha en super mysig jul, så kanske vi kan ses nån dag allihopa?



Kramar Linda & Nellie

2010-12-22 @ 23:22:49
URL: http://lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0