Imorn är det julafton.

Jag är som ett barn. Jag längtar inte efter några julklappar till mig själv dock, lite ovanligt för att vara jag:-)
Därimot är jag förväntansfull över att få se barnens reaktioner när dom kommer öppna paket efter paket efter paket efter paker efter paket efter paket efter pak... ja ni fattar :-)
Idag fixade jag mig ett liet svart fodral som är super tjusigt! :-) Jag va på bolaget och handla det sista i drickväg. Och sen vart det en sväng till Bauhaus för att köpa gran o det sista till den. Det fick bli en... hmm... fin gran. 400,- för den, hoppas barren sitter kvar till annandagen iaf. Sen vart det en ny julgransfot, skitsmidig, för 300,- och en julgransmatta för typ 40,-. Ha ha :-)
I skrivande stund är klockan alldeles snart tolv och jag är jätte trött. Faktiskt...
God natt! Och gooood jul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0