stressmage....

Alltså jag stressar inte så jätte mycket tycker inte jag själv... Men visst, sen tänker jag efter att visst försöker jag klämma in så mycket saker som möjligt på en dag. Jag försöker få dagarna fyllda med saker för att jag har så svårt att koppla av och bara "vara"...
Det har slutat med att jag fått jätte ont i magen (precis som jag hade för 2 år sen när jag fått Evelina). Vakna i natt av att jag mådde lite illa.. det brukar oftast gå över om jag sover en liten stund. Och oftast kommer det när jag ätit mycket eller för onyttigt. Jag vakna igen efter ca 30min med kramper i övre delen av magen. Det går liksom som ett band, format som en båge rakt över magen längst upp. Jag kräktes och sen har värken suttit kvar. Först va jag nära på att börja tjuta, för jag antog att jag va magsjuk - IGEN!! Men sen har jag pratat med min chef på jobbet, våran skiftledare, mamma och 1177. Troligtvis magsår.
Bör inte äta för fet mat, inte för stark.
Nej tack, kan jag äta alls blir jag glad. Idag har jag druckit cola utan kolsyra, ätit en bit vitt bröd med lite smör. Sen åt jag nästa gång vid 17.30 - en liten slev makaroner och 2 köttbullar. Sen är jag mätt och har ont i magen. Ont i magen har jag haft hela dagen iofs....
skit roligt. Haha...
Nåja, behöver inte vara rädd att smitta någon. Och inte behöver jag vara hemma från jobbet heller. Skönt!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0