Efter helgen.



Gissa om det varit skönt med helg? Tillbaka till verkligenheten liksom.
Hann dock inte känna av helgen sådär jätte mkt. När jag va mammaledig hade jag inga som helst problem att bara loppa runt i myskläder hemma, utan smink och håret uppsatt i en slarvig knut. Nu vill jag helst ha något att göra hela helgen. Ev kan jag tänka mig att vara ledig en för eller eftermiddag.
Kommande lördag har jag redan bokat in Ekön med kidsen. Min kära far fyller år på måndag men jag åker ner på lördag. Lite av en överrasking får det bli. :-)
Min andra hälft får säkert jobba så det får bli jag o barnen. Kanske skulle jag baka något, eftersom jag bjuder ner mig själv och ingen vet något. Jag börjar ju komma på hur det där fungerar... Ja bakningen alltså. :-)


Annars har helgen bjudit på kolmården och en fika med världens bästa bror, svägerska och brorsbarn.
Nu är det ny vecka och idag passade jag på att handla. Någon dag blir det även att städa.

Riktigt bra jobb har jag nu. Det följer med MÄNGDER av tidningar hem, där ibland hela tidningar med korsord osv, sånt gillar jag på sommaren.

Ibland funderar jag på att göra bloggen publik igen. Men jag vet inte... Vill jag att folk ska kunna läsa allt om mig? Samtidigt behöver man inte skriva om allt i bloggen.... Jag välja att skriva om mig och vad jag gör. Den mer privata delen av familjelivet osv kan jag ju lämna utanför.

Vi får se :-)

    

Nathalie o jag hälsade på hos Thomas o hästarna. Vilken härlig dag det va. Inte ens kallt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0