Tillbaka igen.



Att hålla sig ifrån det är här med att blogga är inte helt lätt.
Att sitta i plinka på tangenterna och forma ett helt inlägg, jag gillar't! :-)

Jag har hunnit bli hela 25 år. På min födelsedag hade jag ett litet kalas med närmast sörjande. Jag fick mycket fina presenter men själva sällskapet från dom som va här va värt guld bara det! Finns det något bättre att ses - släkt och vänner? Nej....

Bloggen kommer att hållas låst, bara några få kommer att få lösenord. Varför? Därför. Det känns liksom bäst så. Jag är inte helt säker på det här med att blogga än, men endå vill jag skriva. Litegrann sådär... Lagom dos. Less is more.

Vi har iaf utökat våran familj med en till liten fyrfotad lurvtuss. Cola. En liten kanin, Dvärgvädurslöwen, som vart min 23/6, alltså på min födelsedag.

Vi har även byggt om lite i vårat hus. Ett heltidsprojekt minst sagt. Just nu står det helt still, och det kommer de göra någon/några veckor framöver. Vi hade iaf ett STORT vardagsrum förut i vinkel. Själva vinkeln har fått en extra vägg och alltså har vi blivit ett rum rikare - rummet blev vårat nya sovrum. Vårat gamla rum ska Nathalie få som sitt sovrum, Evelina kommer flytta in i Nathalies nuvarande rum och Evelinas rum kommer att bli vårat nya badrum. Är ni med? :-)
Det blir huuuuur fint som helst, tänkte även se om jag kunde få med någon ev. bild. :-)
(nu har det även kommit nya sängbord o ett litet skrivbord)


Barnen växer som ogräs och har hunnit bli stora nu. Evelina säger ord som "Mamma" "Mer" "Nej" "Oj". Nathalie, ptja hon babblar mest hela tiden om precis allt. Svära kan hon också...

Vi har haft en härlig sommar med sol, bad och lite mini semester. Det vart Varberg och ett ställe som heter Fun City, dagen efter drog vi iväg till Danmark och Legoland helt spontant. :-) Svärmor och svärfar fick ordna hotellrum från datorn hemma medans vi satt i bilen och åkte ca 40 mil. När vi åkte hem på lördagen va det inte riktigt lika roligt. Sisådär 75mil i bil är ingen höjdare. Inte alla mil på 1 dag.

(Fun City - Varberg)

(Allting är byggt i Lego, så coolt. )

Tjejerna o jag har även varit nere i skärgården hos min mamma och pappa.
Och under våran semester vart det en dag i Kolmårdens djurpark. 

Ett soldäck har det även hunnit bli på baksidan i anknytning till den inglasde altanen - om det vart bra?
Vi vart nöjda.



Nu ska jag ta kväll. :-)



Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul !!!



Jag har saknat ditt bloggande :-)



Puss

2010-07-21 @ 19:52:44
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0