Torsdag, imorn efter 13.00 börjar helgen.



Den här helgen är jag ledig hela helgen. Jag fick ett ryck förra veckan och slog på stort. Jag jobbade lördagen. Redan på torsdagen kände jag i hela kroppen att bara fredagen hade varit nog, men då va det för sent att ändra sig. Lite extra klirr i kassan kändes ändå som en bra motivation och ja det funkade. Söndagen va vi lediga båda två och passade då på att åka till IKEA.
Skit roligt men fyyy fan så trötta vi va.

Den här helgen blir mest lugn och skön. Spendera tid med barnen. Evelina är tyvärr inte den roligaste att spendera tid med numera. Hon är mest ledsen och gnällig hela tiden. Vampyr tänderna är på G upp, dåligt med sömn plus den här värmen tar på henne. Stackars min lilla kicka....


Jag sitter här nu och känner mig äcklig. Det bara kom pang, bom. Som om någon stämpla ett stort frimärke i pannan på mig. Jag har blivit kolosalt fet!!!!! Jag bryr mig inte hur andra ser ut. Men jag vill vara nöjd med mig själv och trivas... Det gör jag inte just nu.
Usch....
Jag känner mig blek som körsbäret på grädden också. Blek? Hur är det möjligt? Det KAN bero på att jag jobbar i en jävla bunker hela dagarna. Jag säger inte att det måste bero på det, bara att det Kan.



Jeans shortsen åkte av lika fort som dom kom på. Jag ser ut som en ko. Åker jag o badar ikväll ser jag ut som en flodko.
Nej, det skulle inte falla mig in att bada en sån här dag.



Vill ni veta något annat skoj? Jag blir faster inom en snar framtid. :-)



Kommentarer
Postat av: Cattis

Vi eller åtminstone jag & John kommer och fikar med dig/er i helgen. Då ska jag sätta mig bredvid dig en stund så VIPS kommer du känna dig smal igen ;-)



Men jag förstår precis hur du känner...det är inte roligt när man inte trivs med sig själv. Jag ska bli så jävla smal sen...när denna unge är ute och jag själv är läkt :-)



Vi hörs o ses snart

Puss o kram

2010-07-22 @ 19:41:38
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0