Bakad potatis med räkröra.

Idag vart det bakad potatis. Gott som fan. Svärmor och svärfar kom upp för att titta på badrummet. Det blir en daglig koll varje kväll, haha :-)
Allt kakel är på plats och nästan allt klinkers. Vet ni.... Jag funderar helt jävla ärligt på att bli badrumsinredare. Tror ni man kan bli det? Alltså fyyyy satan i helvete va snyggt vårat badrum blir! Det är helt galet!! :-D
NI ska få se bilder, jag lovar!! Vänta bara!! Men, ni får vänta någon/några veckor till...
Annars har jag sjuka barn. Dock är dom på bättringsvägen. Lite hostiga än men annars pigga. Snart är helgen här också. På lördag ska jag och Nathalie med mormor på gravsmyckningen. På söndag fm blir det en fika med världens bästa Cattis. SOM jag har saknat. :-)
På måndag har jag avtalad tid med världens bästa Vonkis innan jobbet. 60 min massage blir det då. Aiiich.. sååå snyggt!! :-D
Btw, I'm brownie ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0