Efter lite film och "fylletaxi-körning"



Jaha du sitter jag i sängen. Redo att borsta gaddarna... Jag har karln bredvid mig och kissen nere vid fötterna liggandes på täcket. Det är sååå mysigt att han äntligen vill vara inne mer än han är ute. Jag tror att han kanske blev deprimerad när hans kompis Pim dog, och att han va lite nere liksom. Nu har han funnit sig själv igen och känner att det faktiskt är riktigt trevligt att vara "inne" katt. Att få riktig märkes mat, någon skinkbit nu och då och ibland lite räkor osv kanske föll honom i smaken till slut efter alla råttor, grävlingar och älgar. ;-P





Men inte va det Bubbas det här inlägget skulle handla om. Nej...
Ikväll har vi haft en mysig filmkväll. (dock fick jag åka iväg o hämta svärmor och svärfar som va ute o slira)
Sex and the City 2 vart det. Och vilken film!! :-) Klockren, precis lika bra som ettan! :-)Jaaa, man liksom skrattar o fnissar och i nästa veva kan man känna en liten tår bränna till. Precis vad jag behövde ikväll.
Tjejerna sover gott i sina sängar. Jag ska titta till dom nu... Evelina snuttan har en hemsk hosta och är riktigt snorig. Sötnosan... Tyckte så synd om henne när hon skulle sova. Fick tipset av R's farbror o fru att vi skulle hacka en gul lök och ställa in bredvid hennes säng på kvällen. Vet ni, jag ska fan i mig testa det imorn när hon ska sova. Stackars barn. Men va fan... hjälper det så är de värt det. :-)


Lilla Evelina på restaurangen, Legoland sommaren 2010. En varm dag, ca35 grader varmt.



Evelina i ett lego-lejon, Legoland sommaren 2010.



En sån varm dag vart det många vändor till "fontän-lekplatsen". Vilken tur att dom lagt gummiplattor med anti-halkskydd. Legoland sommaren 2010. 


Nu ska jag titta till mina sessor och sen krypa ner hos herr luden. (Bubbas alltså)
Imorn 10.30 ska jag träffa bästa Cattis. Shit va nice. Längtar som faen :-)



Slänger med en bild på mig och världens finaste killar. Jag med min lilla sötfis Jack, och R med sötnöten Alexander (eller Kusander som Nattis sa i början. Antar att det är en blandning av kusin och Alexander.) Visst är det roligt med inlägg som har lite bilder. :-)





Najt najt!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Puss och Tack för i dag.

Ses på torsdag!



Kram



Ps. Ja, det är de bästa inläggen, de med bilder.

2010-11-07 @ 18:05:05
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0