Fix o trix.

Jag har bytt gardiner. Julgardiner stor på schemat och eftersom jag blivit så satans duktig på att gå upp klockan 8.00 när jag jobbar kväll så tog jag mig tid idag. Jag har även städat badrum. :-)
Gardinerna till köket fick bli panelgardiner i år. Med tomtar på, skit söta. Jag älskar den typen av tomtar :-)
Nathalie är lika rar som vanligt och kommer i berömmer mig och gardiner, hihi.
Jag hade även köpt gardiner till vardagsrummet, för att få yttligare lite julstämmning där. Det gick sådär... Dels vart det för ljust med vita gardiner så nu har jag ett par röda på G, sen va det tydligen bara en gardin i varje paket. Kul... Min vanliga tur. Jag tar liksom för givet att det alltid är 2-pack. :-) Garinderna i lilla fönstret fick jag korta av själv... första gången i mitt liv, jag säger bara det. :-)
Köket. Ljusstakarna ska bytas ut mot något "juligare"

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jättefint gumman, du är så duktig så :-)



Puss

2010-11-24 @ 13:06:47
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vad fint det blev :)



Ja det kan jag tänka mig att han vill,

han verkar vara så förtjust i han :)

Han kan få komma till er nästa gång :D



Kram

2010-11-24 @ 15:40:58
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0