Lördagmorgon med färska frallor.

Äntligen är det helg!! Det tar på krafterna att bara va ledig en dag på helgen. Så ja, den här helgen ska jag vila upp mig. Men vi ska även, åka till Candyland o köpa lördags godis med flickorn. Här ska adventspyntas, jag tänkte kanske baka något, mormor kommer så vi ska baka pepparkakor med barnen. Vi ska en sväng till Media Markt. Ja, det är väl våran lördag. Imorn får det lov att bli adventsfika. Mysigt :-)
Jag hoppas att snön är här för att stanna!
Just det, jag ska plocka fram sommarkläder också, tvätta och börja packa. Haha, det känns så konstigt men jösses vilken lyckokänsla jag känner i hela kroppen. Det ska bli så skönt! Barnen till en fröken på Nattas o Evves dagis hade varit iväg och kom hem i tisdags. Dom hade haft 30 grader och va jätte bruna! :-D
Adios!
Just det, rubriken... Vi har några tjejer från Skärblacka IF som lämnar färska frallor på lördagsmornarna. Jätte gott!! Och få dom levererade direkt hem är ju fint som snus. Sista lördagen för i år är nästa lördag. Vilken tajming, vi som åker på söndagen sen.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0