sjuklingar.

Barnen är sjuka. Fy fan va jag hatar den här årstiden. Det känns som alla sjukdomar står och väntar utanför dörren och när man kliver ut hoppar dom på en och vips så är man sjuk. Ja, och i en familj med små barn... Ja då är det fan ingen som klarar sig. Okej... jag brukar ha tur.
Livet går upp o ner just nu. Tur att man har en resa att se fram imot så det blir lite ljus i tunneln. Det behövs. Det är alltid jobbigt när en familjemedlem lämnar jordelivet. Det har varit några tunga dagar nu.
MEN, jag får tänka på allt roligt man upplevt med och hos den personen. Och jag är glad att jag hälsade på titt som tätt den sista tiden.
Nu behöver jag titta till maten. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Trist med sjuka barn, det kan jag skriva under på!



Du, vad har du för mailadress?



Puss

2010-11-04 @ 13:03:36
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0