Snö skottning och LÖN

Idag är det nog en dag många väntar på, och längtar efter. Återigen kommer krogarna vara fulla med folk i helgen. IKEA kommer vara smockat och även alla andra butiker. Många passar nog på att sina sista julklappar. Vi är nästan klara... Nästan.
Idag är vi nog ganska många som skottar snö också. Fy tusan så många ggr jag fixat trappan. Och gissa vad jag gjorde, joo jag hade sönder våran fina ljuslykta. Satan... Glaset på ena sidan gick sönder då jag slant med kvasten...
Jaha, sitter i sovrummet och Nattis har stängt dörren OCH vridit om nyckeln.... Jag är inlåst och kan ingenting göra. Tur att hon fixa att låsa upp ca 5 minuter senare. Ungar.....
Evelina och Nathalie i Kolmårdens djurpark sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha vilket litet busfrö hon är nathalie :D

vilken tur att du kom ut igen :D

hoppas allt är bra med er :)



kramar

2010-11-25 @ 19:22:29
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0