Snöyra.

Fy fan vilket väder de va när jag åkte hem igår efter jobbet. Jag såg ungefär 3-4 meter framför bilen. Och snön sen, den gör så man blir precis yr. Usch... Jaja, även fast jag har vinterdäck gick det i 70km/h hem. Inte ett dugg mer.
I natt kom Nathalie in o la sig hos oss. Eller hon lägger sig hos sin pappa för jag går alltid tillbaka med henne till hennes säng. :-)
Fast efter att pppan i huset åkte till jobbet vid 5.30 imorse va det ändå ganska mysigt. Och barnen, ja dom tog sovmorgon till 8.45. Riktigt skönt!!
Idag är det sista kvällen de är såhär sent. Imorn är det begravning för min älskade morfar och på fredag är det en 13-18 dag. Sen är helgen här, igen. Om veckorna ska fortsätta pinna på i den här tackten ligger jag snart på en strand (i ett förhoppningsvis varmt land). :-)
Nu, nu ska vi städa!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch ja, ses i morgon vännen!



Puss

2010-11-10 @ 15:05:58
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0