Trött.

Fy, jag är så trött! Det känns som jag skulle kunna sova en vecka eller två... Iaf några dagar. Jag har sovit mycket den här helgen... Jag borde vara utvilad men icke.
Igår hälsade vi på mamma och pappa, det vart fika och sen åkte R o jag och hämta mat från O'learys till oss alla. Gott som tusan och massor av mat :-)
När vi kom hem va det dax att lägga mat och vi slängde oss i soffan och titta på Ensam mamma, efter det vart de Mårten Späck. VILKEN JÄVLA SKIT FILM!!!!

Nu ska jag fixa lite med mina kids och sen blir det nog att åka in o handla lite i stan. Adios!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du ska ju komma hiiiit någon dag innan jobbet med jueee.



Puss

2010-11-22 @ 11:34:09
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0