Uppe med katten.

Ja vi har ju ingen tupp men en liten katt har vi minnsan. Och är han vaken sover ingen annan :-)
Det är ju j*vla märkligt att det just är vårat sovrum han måste leka i när han vaknar för lite bus.
Idag ringde klockan sådär orimlig tid... natten har varit ett helvete för först tog det ett tag innan jag somna. När jag väl somna så vakna jag ev en duns och ett illvrål... Ja då ramla Nathalie ner från våran säng. (när kom hon in liksom??)
Eftersom Nemo alltid sover i vårat rum fick inte Nathalie någon ro. Hon kunde inte somna så efter ett tag fick jag lägga in henne i hennes säng. Och där i mellan va jag uppe hos Evelina. Sen, när jag väl la mig för att sova kom en liten kurrande kisse o la sig precis vid mitt öra. Haha :-) Vissa nätter är helt underbara!!!
Vi har varit hos tandläkaren idag med Nattis. Hon va jätte duktig och hade jätte fina tänder. Men vi har ett "projekt" framför oss, vi ska försöka ge alla nappar till tomten på julafton. Kan bli spännande... Hon som är så fruktansvärt "tuttig" och har alltid varit.
Nu ska jag börja städa. Sen ska jag laga mat och efter det lämna barn på dagis och själv åker jag vidare till arbetet. Nu blir det en kopp varm choklad från våran Tassimo maskin :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi slog in Felicias nappar i ett paket och skrev tomten på, och sen la vi ut det på ballkongen, dagen efter hade tomten vart o hämtat napparna. Vi hade inget annat paket som låg där men så kanske man kan göra, som tandfen ungefär :)

2010-11-23 @ 15:21:11
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Cattis

Ha ha...låter underbart med alla barn och katter :-)



Det med napparna kommer säkert gå toppen. Det gäller ju bara, som med allt, att vara konsekvent!

Lycka till :-)



Puss o Kram

2010-11-24 @ 13:59:22
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0