6 oktober.

Idag är det onsdag. Alltså lill-lördag. Ingenting jag känner något av förutom att veckan vänder. 2 dagar kvar till helgen. Sååååå ja!! På lördag är vi 20 pers från jobbet som ska ut på lite raj raj. Kul som faen. Det va ju ett tag sen. (okej ladies night)
Det va också jävla roligt, ladies night!! :-) Satt framme vid scen och kolla på allla grabbar(de är bara grabbar på scen och brudar i publiken). Nästa år ska vi också gå, ett ÄNNU större gäng. Längtar redan :-)
Den här veckan jobbar jag förmiddag. Fan... trött som satan blir man när man börjar 6.00. (sluta gnälla ni som börjar 8.00):-)
Ikväll blir de ett pass på gymmet. Måste höra av mig till Dentan så han vet att vi ska köra box idag. Jag ska ge honom vad han tål. He he :-)
Det finns en viss risk att jag sitter som ett frimärke i väggen när han ska slå. haha :-D
(btw. RedUlla nästa vecka) Det är bara läckert!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0