Lördag.

Okej... ingenting har varit sådär kanon idag. Fast det har liksom inte varit dåligt heller...
Evelina vakna med någon typ av nackspärr- lilla gumman. Kan så små barn ens få det? Ellir säger nej, för deras skelett inte är utvecklade. Jag säger JO, det kan dom. För nackspärr har inte med skelett att göra. Det handla om tex. senor eller muskler. Vad säger ni??? Vi vart bortbjudna på middag idag också, mkt trevligt!! :-)
Vi va 6 vuxna och 3st barn, en hund på ca 45kg som tror han är en papillon. Typ....
Nattis hade halsont och feber när vi kom hem.
I släkten har vi en mkt sjuk person. Det är alltid lika jobbigt... Och jag blir alltid lika ledsen. Det bästa för personen i fråga är att få somna in. Men alltid har man själv lika svårt att släppa taget. Fyyyy fan vad jag hatar det här.
Igår jobbade jag 13-18. Efter jobbet drog jag, Vonkan och Madde till Spicy o hämta mat. "Jäääla fin mat, fan."
Hemma vart det jubel när jag kom och vi käka. Efter maten vart det frozen cheezecake som jag själv gjort, dagen till ära. :-)
Ännu mer jubel. Vad är bättre än glass en fredagkväll??? :-)
Nu ska jag leta bil. Japp, jag är också i "bil letar tagen". Vad det blir?? Det beror på... Något bättre än Bettsy iaf :-)
Najt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0