OJ vilken överraskning!!!



Fick världens överraskning när jag kom hem idag. Glöm mina planer om bubbel och lite middag. Här ska sparas fickpengar! 6 december drar vi 1 vecka till Spanien, Fuerteventura, hotell med All Inclusive. Uppvärmd pool och ca 100m till stranden. Fiiii fan. Fett nice :-)
Det blir våran lilla familj, plus sambons bror med tjej o knodd.

Hell vad jag längtar!! :-D
Min reaktion vart inte direkt den väntade när dom berättade för mig.(Men.... jaha...??) Är väl inte va man hoppas på kanske... Men när det verkligen gått in i huvudet stod jag o hoppa av lycka när jag berättade för pappa på parkeringen i klinga.
Det här behöver jag. Det här behöver vi!
Jag sa det förut och jag skrev det, nu skriver jag det igen. FETT NICE!!!!!!!!!!!!!!!! :-D


Kommentarer
Postat av: Cattis

Fiiiiiint! Att du bloggar fritt alltså.

Får jag länka?



Och gud så roligt med resan. Vart på Fuerteventura ska ni bo?

Vet ej om du minns att vi varit där, det var där vi förlovade oss bror din & jag.

En fin men blåsig ö =)

Corralejo tror jag det hette där vi bodde.



Puss

2010-10-18 @ 16:37:07
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0