Söndag, eftermiddag.



Barnen o jag är i stan. Jag har passat på att sola, varit iväg o handlat en snabbis och ätit lunch.

Sitter o väntar på sms från Anna. Ska man jobba på produktion eller dvd? Är det dagtid eller "förmiddag"? Ska man gå för någon som är sjuk eller ska jag gå som vanligt? Mm, det återstår att se. Bara jag får jobba med Veronica så är jag komplett!:-)


Kvällen bjuder på Ensam mamma söker. Inte mer än så... Hämtar thaimat med flickorna på vägen hem. Nästa helg är det återigen frima fest, och på lördagen vankas dop. Yes, jag älskar sånna helger!
Helgen efter det funderar jag på att ge mig själv en god middag ute och kanske lite bubbel. Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0