Oj oj.... länge sen nu.

Uppdatering är dålig. Jag är lat.
Det är inte så att det inte händer något ALLS i mitt liv, nej nej.... Jag är endast LAT.
September börjar lida mot sitt slut. Början på oktober om några veckor. Det betyder också början på ett helt nytt badrum. Fönster är bytt och snart kommer resten. Ska bli så INIHELVETEROLIGT!!!!!
Jag sitter även o skapar hemliga, egna planer om våran kommande utlandsresa. (dock inte inom de närmsta året)
Men om sisådär 2 månader kan väl nedräkningen börja. Mindre än 1 år liksom, det är väl för fan ingenting. :-)
Snart lön. Fiii fan va gött. Det blir bra lön. Jag har några måsten, några mindre måsten men ändå svåra att motstå. Spara pengar till resan. (gäller att börja i tid, vill inte ha något halvdant)
Jao.... känns bra nu. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0