Soffläge.

Sitter i soffan. Har kollat resor. Egypten, Thailand eller varför inte Bali????? Det finn mycket fina hotell. ca 113 000 för 4 pers i 15 dagar. Det vore något det. Bo i en lyxstuga som står på pelare ute ovanför det turkosa vattnet. Ens närmaste granne är Nemo och färgglada papaegojfiskar. Risken finns att jag aldrig skulle komma hem igen. Faktiskt....
Tittar just nu på mörkret faller. För ca 3 år sedan kom det att bli en av dom bättre filmer jag sett. Det är 3 olika berättelser som vävs samman i en film. 1: En utländsk familj där äldsta dottern bli anklagad för att ha varit med flera olika killar. Hon utsätts för hedersmord. 2: En kvinnlig journalist blir misshandlad av sin karl. Både en och alldeles för många ggr.
3: En krogägare utsätts för mordhot.
Jävligt bra film. Har ni inte sett den- se den.
Igår kväll avverka jag 2 filmer. Baby Blues- en mamma får psykiska besvär efter att hon fått sitt sista barn. Riktigt ruggig film, mer säger jag inte.
I love you Phillip Morris- jätte härlig film. Jim Carey är riktigt smart, men allt går åt helvete ändå. Värmde själen.
Adjöken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0