Att ha arslet bak.

Ni vet man brukar säga " hur man än vänder sig så har man arslet bak". Så är det för mig vissa dagar...idag har jag återigen fått papper från à-kassan med fler saker som jag bör kompletera.... Jag blir så jävla trött! Dom vill verkligen inte att folk ska få pengar, eller vad? Man betalar till dom jävla asen i så många jävla år för att man ska få hjälp den dagen man behöver dom. Men när den dagen verkligen kommer så är det ta mej fan bara en massa krångel och papper som ska kompletteras fjorton hundra JÄVLA gånger!!!!!! Och ingenting funkar så smidigt som det borde, för dom jävla pengarna som dom tar betalt varje månad!!!! Jag blir så jävla förbannad, sur och grymt besviken!!!! Jävla fittor!!! Och det här inlägget kommer från djupet av mitt hjärta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fasen vad trist att det strular så för dig hjärtat. Hoppas det löser sig. Du får uppdatera mig på lördag. Puss & Kram

2011-04-07 @ 09:39:18
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0