Blommor och bin.

Jag har lagt på lite viktiga papper på lådan idag. Som jag gör varje vecka, känns det som. Barnen har varit på dagis idag, 5timmar och dom hade hunnit med massor av roligt. Varit i en ny lekpark, målat ägg osv. Imorn är det Äggrullartävling och självklart hoppas jag att flickornas dagis vinner, såklart!! Jag va en sväng in till stan och gjorde lite blomsterbutiker med mor min. Och ja, lite fick jag med mig hem, idag med! Det blir så fint här hemmma och jag kan ju inte låta bli. Det bara kliar i fingrarna under våren/sommaren. Jag har även spanat in lite rosor, krusbärsbuskar och ett citronträd. Citronträdet skulle jag ha i själva uterummet. Jag vill så gärna ha lite grönt där också, men det måste vara något som klarar av värmen som blir och då passar nog ett citronträd väldigt bra. Vi får väl se hur det slutar :-) Nu ska jag plocka in mina barn i ett par timmar. Jag behöver faktiskt städa lite och då får dom vara inne och leka, eller kanske slappa lite till en film. Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Citronträd låter skoj, kör barra köööör =)



Puss & Kram

2011-04-19 @ 22:05:50
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0