Busfabriken!!!

Idag har jag, barnen, mormor och morfar varit på busfabriken och fart runt! Flickorna uppskattar det så himla mycket och det är ett ställe som vi besöker alldeles för sällan... Som alltid undrar man vem som har roligast:-) Evelina pratade mycket om hopp-mattorna innan vi kom iväg och även om hon va försiktig ibörjan och knappt vågade röra sig på studsmattorna så kom hon igång himla bra. Hon låg ner när jag hoppade, hon stod upp och hon satt ner... Hon till och med hoppade endel själv:-) Nathalie... Ja jag behöver väl inte skriva så mkt om henne? Hon flyger fram och är som en liten spindel när det gäller att klättra... Jag får SPRINGA efter henne för att hinna med överhuvdtaget.:-) Nu ska jag snart börja med mat. Fredag förvisso, men barnen har bestämt att vi ska ha pannkakor. Vad gör man inte?? :-) Trevlig fredag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0