Där fick jag så jag teg!!

VILKEN DAG!!! Underbart väder, minst sagt! Jag blir lycklig i hela kroppen. :-) Vi har varit ute sen klockan vart halv tolv ungefär... Vi har varit ute på promenad med mormor. Vi har fikat på altanen med mormor, morfar och Seppo. Vi har varit ute och lekt, njutit av solen. Vi åt en mysig picknick lunch ute på vårt soldäck och dukade upp på en stor filt med massa stolsdynor runt om. Åh så härligt det va och tjejerna tyckte de va jätte mysigt med picknick. Eller som Evve säger, pickpick.:-) Jag tror dom kommer somna gott ikväll mina flickor. Vi kom in för en liten stund sedan och det är väl dom här dagarna man egentligen inte ska gnälla för att man är utan jobb, utan ist njuta fullt ut?!! Hade jag jobbat hade vi varit hemma nu, som först... Men vilken kväll alla får som jobbat. Om dom jobbat 7-16.00 etc... Ja om våran grill varit fixad och klar hade det blivit en grillad köttbit ikväll, eller två. Istället avslutar vi denna underbara dag med pasta och skink/svampsås och ett bad lite senare. Idag vart flickorna lite lortiga, det blev endel sandkakor.:-) Jag ska börja med maten nu. Vika undan lite tvätt och slänga på en ny maskin. Imorn om vädret är lika fint och jag är hemma, då blir det till att hänga tvätten ute. Har inte haft den premiären än i år. :-) Hoppas ni haft en underbar dag allesamman!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...ja, jag undrade om du inte sett vädret... De lovade ju 20 och sol på eftermiddagen =)

Grymt skönt, en liten försmak av sommaren!

Puss

2011-04-11 @ 21:48:27
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha ja han är så go den lilla skruttungen!

ja alla säger att han är så lik dennis nu :D

jag har hört att det ska vara för att dom inte ska kunna svära sig fria från faderskapet! ;)

ja fredag funkar jätte bra, dennis är ju som sagt hemma då så han kan vara med alexander under tiden :)

kramar <3

2011-04-12 @ 22:04:39
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Hanna Widholm

Hej Carro, längesen man hörde från dig, synd tycker jag :/ Skulle vara kul att höra från dig nån gång. Hoppas allt är bra.

Kram /Hanna.

2011-04-13 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0