Dop!

Idag döptes flickornas kusin Alexander. Dopet va jätte fint och kyrkan är så liten och mysig i Kullerstad. Dom 3 faddrarna, Dennis och Lisa va så fina. För att inte tala om Alex. Vilken liten prins :-) Söt som socker!
Måste ösa lite beröm även över mina egna flickor, dom va super duktiga.

Lilla prinsen!
Alla va så fina i kyrkan.
Först till vänster: Anna (syster till Lisa), R med Alex, Dennis, Lisa, Sara (syster till Lisa)
R och Alex.
Det va jätte roligt att träffa alla släktingar och bekanta, det är de alltid. Helst för en annan som är så social och älskar att träffa folk. :-)
Fikat va jätte gott och tårtorna från Linda va lika fina och goda som man misstänkte :-)
Efter dopet har vi bara tagit det lugnt... Nu har vi nyligen ätit kvällsmat och nu tittar vi lite på tv.
Vi är ganska trötta, varför vet jag inte. Men ibland är man väl lite extra trött.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad roligt att allt var lyckat!

Tårtorna var jättefina såg jag, säkert goda också =)

Trött är bara förnamnet här också så snart blir det sängen. Brodern din är ute och svänger de lurviga i kväll så han kommer garanterat vara trött i morgon....MOAHAHAHA. Jag ska piska upp han när Jack vaknar klockan sex.



Puss

2011-04-02 @ 21:25:08
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0