Fortfarande söndag.

Farmor är en räddare i nöden många ggr. Ja säkert tio gånger av nio, hur nu det går ihop:-) hon och barnens farfar kom upp hit en liten sväng innan dom drog vidare på kalas hosR's kusin Jesper som idag fyller år. Han har också en lille bror som är ungefär jämngammal med Nathalie. Farmor och farfar tog med sig både flickorna dit. Vilken tur för dom! Nathalie och Evelina hade energi så det räcker till ett helt dagis idag! Herre jävlar säger jag om dessa dagar. Det är fullt ös, spring, hög ljudnivå och mellan varven lite bråk... tur att dom fick följa med och skönt för mig. Ha ha :-) imorn är det återigen dax för fröknarna bus att gå till dagis och det är nog ganska skönt för dom... Jag sitter med våran iPad i knät och tittar på en sida som heter Styleroom.se Jag vill med det här inlägget verkligen rekomendera den här sidan!! OJ så mycket tips, fina bilder och inspirationen bara flödar!!! Att vissa människor har den förmågan att kunna få till så fina hem! Ja jag är helt såld! Tipset om sidan fick jag själv från några tjejer på jobbet som också är trogna besökare. Och vet ni? Ni kan själv lägga in en bild och så kan dom andra användarna hjälpa er med tips osv... Allt nibehöver göra är att bli medlemar! Vilket jag självklart kommer bli nu!! Ha nu en riktigt trevlig och mysig söndag!! Varför kan jag inte få texten i inläggen att INTE skrivas ihop? Alltså typ ändra rad eller helt enkelt hoppa ner några rader???:-( det är ju skit jobbigt att lösa ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0