Fredag.

Idag fick mina flickor gå till dagis i 2 timmar. Själv va jag till ett ställe tillsammans med Lisa och hämta lite saker. Nu är det bara att vänta o se. Spännande..... Eller inte.:-/ innan vi åkte hem va jag en super snabbis inne på maxi huset, Sko punkten, och köpte ett par nya gympaskor till Nathalie. Super fina, vita med rosa och silvriga detaljer. Så tjusigt :-) stora fötter har hon också, strl 27. Efter att jag hämtat flickorna åkte vi en sväng ner till ica o köpte lite fikabröd. Efter Lunch kom Cattis med barn. Jag vet inte riktigt va det va med barnen idag, dom ville inte komma igång, ingen utav dom. Mina va iaf ganska så trötta idag för igår vart det ganska så sent och idag vakna Nathalie redan vid 7. Ja ja, så blir det ibland. Nästa gång kanske dom leker lite mer, och nästa gång åker vi dit. Nu ska vi snart käka lite mat och sen är det dax för fredagsmys. Det brukar bli någon barnfilm och lite chips, alltid lika omtyckt.:-) Imorn blir det grill väll med mamma, pappa, svärmor, svärfar, Dennis, Lisa, Alex, Finn och Birthe. Riktigt nice:-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Kan vi inte träffas någon dag så kan barnen få leka lite kanske?

2011-04-18 @ 15:39:34
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0