God morgon!!

Ligger i sängen och hör på små fåglarnas härliga kvitter. En sån här dag gör det mig ingenting att vakna vid 7. Det är liksom standard nu mera att vakna vid 7. Nathalie vaknar stadigt vid sju och det är alltid mig hon kommer in till. Bara hon har väckt mig och fått ligga och mysa en liten stund vill hon ut i tvrummet och se på barnprogram. Jag ska kliva upp hör nu vid åtta tänkte jag... Ta ut Musan och sen börja fixa lite frulle. Idag fyller mina mamma år och vi ska dit och fira henne lite... Det blir lite mat och sen träffa litea övriga släktingar. Jimmy, Cattis, john och lilla Jack tror även men morbror Lasse och hans Annika skulle komma. Trevligt!!!:-) Socialt umgänge... Sånt gillar jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0