Grå mulen måndag.

Usch och fy för tråkigt väder. Vad är det här? Jag hoppades verkligen på att kunna sitta ute i mitt hörn på altanen och njuta av sol idag, men icke! Istället är det grått och trisst så långt ögat når! Jag får väl ta mormor och barnen på en skogsrunda endå. Det kan ju faktiskt vara mysigt, och barnen uppskattar det ju bara inte regnet öser ner över oss. Inget jobb idag alltså, herregud så roligt! :-( näää, jag hatar att gå hemma och skrota. Första veckan tyckte man kanske att "fan så slappt och skönt med några extra dagar ledigt." Men det va då och inte nu. Nu har det varit dåligt med jobb från och till i snart 2 månader. Jag har sökt andra jobb för det måste jag ju. Jag längtar mest till fredag! Det ska bli så himla spännande och jag kommer gå här hemma på nålar tills jag vet om jag får eller inte. Men fy så besviken och ledsen jag kommer bli OM det inte går vägen. Jag vill ju så gärna!!! Ha nu en riktigt mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0