Hemma och donar.

Idag har jag varit väldigt flitig igen måste jag erkänna.(och just för att skryta över mig själv) jag lämna flickorna på dagis 8.30 och efter det tog jag Mimmi i snöret och gick ut på promenad. Jätte skönt väder fast klockan bara va nio. När vi kom hem satte jag igång med städningen, det jag inte hann med igår. Badrummet,dammsugning och svabba golv. Jag passade på att tvätta sängkläder och hängde ut dom på tork. När jag va färdig åkte jag in till stan för jag behövde ett annat fodral till min läsglasögon. Sagt och gjort... Efter det vart det en fika på Wayne's med Cattis, mamma, John och lilla Jack. Så söta brorsbarn jag har:-) Jag åkte vidare till Willys och handlade. Passade på att köpa påskägg och godis, som jag självklart ska skicka vidare till påskharen. Ovant att ha glasögon idag. Kan lova att det va en "aha" upplevelse igår. Haha, är det såhär världen ser ut alltså??:-) Helt plötsligt kan jag skilja grässtrån från varandra och jag kan se löven på träden på ett helt annat sätt. Jag ser konturer. Fantastiskt!!:-) tyvärr kan jag inte sätta in någon bild, för våran vanliga dator fungerar inte och jag kan inte få in bilder på ipad'en... Hade varit roligt att visa annars:-) Nu är vi mest ute, eller ja barnen iaf. Jag slänger och rensar lite i tvättstugan. Välbehövligt, minst sagt! Dax att fortsätta pula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0