I soffan med barnen.

Idag har vi varit ute i trädgården... Mamma och pappa kom hit vid 11 snåret och skulle byta lite däck på bilarna. Pappas blir gick ju bra medans min hög, forden inte gick lika bra. Fjädern på höger fram hade gått av på 3 ställen. Så jävla roligt. PRECIS vad jag behöver!! :-( Nä nu får det snart vara nog! Jag orkar inte mer. Kanske är det dax att skrota bilfan? Ha ha... Vet ni? Jag kan inte annat än skratta och skaka på huvudet nu... R kom precis hem. När hon kom upp på krönet här vid oss så får han SOPPA TORRT!!!! Han hade glömt plånboken hemma imorse. Ahahahahaa!! Så nu har vi en bil hemma som vi inte får köra med och en vi inte kan köra med. Haha, roligt värre! JAG TROR JAG DÖR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0