Långfredagen.

Vilken dag! Vädret ska jag absolut inte klaga på även om jag gärna har ännu mer värme!:-) ÄLSKAR sol och värme! Vem gör inte??? Idag har vi tittat klart på Harry Potter som vi hyrde igår, Rikard orkade inte titta klart så vi la oss i sängen o sov. Efter att vi ätit frukost o sett filmen gick vi ut. Jag fixade lunch och Rikard va ute med flickorna... Flickorna lekte i trädgården och vi rensade våran friggebod. FY FAN VA SKIT VI HAR!!!!! Det är fjärde, FJÄRDE lasset, vi kastar snart. Och då är vi inte helt klara än! Förstår ni eller?? Fiiiiii fan! Men mycket vettigt kommer fram i allt bråte med. :-) Vi har bara lite funderingar med vårat hus nu. Ett rum vi haft som förråd vet vi inte riktigt hur vi ska inreda.. Om det, plus pannrummet ska få bli en ny fin tvättstuga. Och dagens tvättstuga ska få bli utbyggnad av köket. Och gamla badrummet blir klädkammare. Eller OM vi ska slå ut gamla badrummet och dess väggar och göra öppen planlösning hall/kök/vardagsrum. Sjukt spännande hur det kommer sluta. Tycker ni inte???:-) Mamma och pappa kom en sväng idag. Lämna lite dricka till oss och tog en fika. Både fika och lunch idag ute på altanen, så mysigt! Kvällen erbjöd påskmiddag hos R's mamma och pappa. Jätte trevligt som alltid, och super gott som vanligt! Jag äter för tre när vi är där. Jag förstår inte varför, riktigt så mkt äter jag inte hemma när vi grillar men när vi är hos Rikards föräldrar, det finns liksom inget stopp. Alls! Imorn är det påskmiddag hos min bror och Cattis. Hemskt trevligt! Nu tar jag kväll.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul med nya planer för huset! Sånt är ju alltid roligt :)

2011-04-24 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0