Nya tag.

Jag får väl ta och ursäkta mig för mitt tidigare inlägg. Roligt att läsa mitt gnäll. Det alls andra krakar nära mig får höra är väl inget ni ska behöva drabbas av... Sitter nu och tittar på lyxfällan. Ena tjejen är en sååå snygg typ av piercing. Jag skulle vilja ha så också, och precis som hon. Vid ögat!(fast lite längre upp) Det är så läckert tycker jag:-) Ja ni som har haft piercing VET hur lätt det är att vilja ha igen. Eller fler... Dt är likdant med tatueringar. Flickornas namn på armen gör att jag blir sugen varje dag. Och jag vet vad nästa blir... Det är bara pengarna jag ska ha ihop. Och med tanke på allt, så lär det ta några år eller så. :-) (jävligt ironisk) Nu ska vi slappa. Jag har varit ute med Musan, och hon ligger nu och knaprar på sitt nya ben. Kanske hon kan ge fan i mina skor, Evves leksaks skor osv. Eller ja, varför inte ta benet istället för kattskiten i kattlådan??? HUNDJÄVEL!!!:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra där!

Och för att se det positiva i saker och ting så är det ju bara pengar det handlar om.

Pengar betyder ingenting i det stora hela, inte sant?!

Mat på bordet och lånen betalda fixar sig ju, eller hur! Det viktiga.



Puss & Kram

2011-04-08 @ 08:57:07
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0