Onsdag, mitt i veckan.

Ja arbetsveckan brukar ju i vanliga fall vända just den här dagen. Det hade nog känts annorlunda om man jobbat, helt klart! Jag jobbade igår men dessvärre inte idag vilket känns super segt. Jag blir helt förstörd av att inte jobba som man "ska". Vi passade på att gå på bio igår. Vi såg I'm Number four, skit bra film tyckte vi! Jag rekomenderar!! :-) Idag har vi varit inne i stan och handlat lite mat jag och barnen. Jag tog en snabb visit hos frisören och klippte lite toppar. Jag har nämligen beslutat mig för att håret ska få växa, växa, VÄXA nu. Jag ska få långt hår och jag ska ha brunt svall! Jepp, så är min tanke. Vet ni hur det brukar sluta? Att jag klipper av mig håret och färgar det ljust.... Sååå typiskt mig.:-) Imorn ska vi på "kalas" hos R's mormor och morfar. R's morfar fyller år, 75 om jag inte minns helt fel. Usch, vilken dålig koll jag har! Nu ska jag gå ut i köket och fixa lite inför kvällen. Min stora flicka sitter här i soffan hos mig, klädd i badhundduk o tittar på Postis Per medans den lilla busar i badet med pappan. Hoppas ni alla haft en bra dag. Men vart tog de fina vädret vägen som vi hade i måndags?????

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hör du av dig i morgon kväll då om vi ska ses på fredag eller inte?!

Hoppas!



Puss & Kram

2011-04-13 @ 19:12:28
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0