Onsdag morgon.

Sitter här lite trött vid köksbordet. Jag har varit ute med jycken i ös regn. Nathalie o jag har varit o hämtat en karta med ägg borta vid äggeriet. Smidigt att ha ett sånt så nära... Helst när inte ica öppnar fören 9.00. Så nu kokar vi ägg för fullt och sen ska vi inta frukost bordet. Det blir frukost i vanlig ordning, smörgås, fil med flingor, kokt ägg och så mjölk eller juice till det. Det ser inte ut som det blir någon tripp till skogen idag iaf, vädret känns inte alltför tilltalande. Vi får se vad vi hittar på... Känner jag mina barn rätt klättrar dom på väggarna om sisådär 3 timmar och då kanske vi får gå ut vare sig det regnar eller ej. Magen kurrar och nu är våra ägg klara! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0