Riktigt duktig, jag!!

Idag har jag hunnit med massor! Jag tog sittoträngen o åkte in till stan. Fick tag på två begagnade däck, grabbarna fick byta på fälgarna och sen slänga på sommardäck. Skönt att det äntligen är gjort! Och STORT tack till grabbarna på Karstorp!!!! Efter det åkte jag till statoil, gav bilen en guldtvätt och sen en sväng till Mekonomen för att köpa nya torkarblad. Nu är bilen tjusig som bara den men jag får fan ta en svängom inne i bilen med dammsugaren också. Sen kom min älskade pappa ut till mig, barnen och mamma med ett tjusigt bord han och Seppo gjort till flickorna. Toppen vart det! STORT tack till världens bästa pappa och farbror också :-) Barnen och jag åkte in till dalaborg med min mamma efter fikat vid nya bordet. Köpte lite söta blommor så nu är det lite finare på baksidan också. Väl hemma slängde vi på kärran bakom bilen och drog till returen och slängde allt skit vi inte hann åka med igår. Det va så satans mycket folk så vi hann bara tömma ett lass. Vi rensade nämligen vårt ena förråd igår. Och herre jävlar vad skit man samlar på sig!!! Nu kan man gå in i förrådet, snurra runt, vända sig och vrida sig, ja nästan dansa skulle jag tro!!:-) Vi började lite smått i nästa förråd idag. JÄVLAR VAD VI ÄR BRA!!! Flickorna har varit ute HELA dagen och dom älskar't! Vad vi saknat den här årstiden! Imorn ska flickorna till dagis sina 5 timmar. Jag ska nog städa bilen och sen vet jag inte mer... Haha:-) Skönt!! Hoppas vädret är super imorn, kanske jag kan sola lite. Eller fortsätta att rensa, sortera barnkläder va det ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0