Söndag!

Jag måste erkänna, jag har haft en riktigt bra söndag! Det händer inte allt för ofta... Jag och flickorna åt frukost i soffan medans vi titta på Dumma mej. Har ni sett den filmen? Om inte tycker jag nog att ni ska göra det, det är en riktigt bra barnfilm! (eller ja barnfilm för vuxna) Tjejerna äter så bra när dom får sitta i soffan, det gick väl åt typ en halv limpa. Nathalie finns det inte riktigt något stopp i ibland... Och endå är hon som en liten speta bara.... När vi ätit frukost och jag fixat lite i barnens rum och även i köket så tog jag mig en dusch, Evelina gjorde mig sällskap medan den stora fröken roade sig själv med lite barnprogram på tv'n. Vid halv ett ungefär åkte jag, barnen och barnens farmor till tropicariet uppe i kolmården. Alltså, det är ett sånt där skönt ställe att gå runt i... Temperaturen som är där är ju så skön! Jag längtar iväg till något varmt, tropiskt ställe när jag vandrar runt där med barnen. Idag ville inte Nathalie vara där speciellt länge och det är alltid tråkigt. Hon får så ibland och det är väl ett bevis på att vi varit där lite för mkt sista tiden kanske.:-) Nu är vi hemma igen och alla sitter och slappar. Undrar hur veckan blir... Tänkt om man kunde få jobba en hel vecka? Fan så nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0