Stolt!!

Då har vi lagt barnen, och dom har somnat nu efter att vi kom hem från kalaset. Det va som vanligt väldigt trevligt och maten va jätte god! Som jag längst, har typ sparat mig hela dagen. Kickan fråga mig om jag va hungrig idag, haha!! Om?!!! Vem är inte hungrig när det serveras kycklingspett, potatisgratäng, sallad, fetaost, oliver, zatziki osv osv... ? Konstigt om man inte ätit sen frukost då.. :-D Våran lilla jycke som inte skött sig helt jätte bra sista tiden när hon blivit lämnad ensam imponerade stort idag! Förra veckan när vi varit ute på promenad och jag lämna henne för att åka till stan o handla (2) timmar, hade hon kissat inne 4 ggr... Då vart jag inte glad och undra vad som hänt. Då fick hon vara i sin hundbur 2 ggr efter det. Och idag fick hon åter igen vara "lös", fast i begränsat utrymme (hallen köket) och till min stora lycka hade hon skött sig med bravur!!! :-) inga söndertuggade skor, och inget kiss! SÅ GLAD JAG BLIR DÅ!! Och då va hon endå ensam 3 (!!!!) timmar idag! Jag hoppas att det håller sig så! Att det är någon liten pöl kan jag ta, men det är inte roligt när hon försökt odla missisippi floden i hallen, eller tuggat sönder precis nyköpta dojjor. Imorn ska flickorna till dagis 10-12, låter kanske som en konstig tid men det är viktiga saker som ska fixas imorn. (vill inte avslöja för mkt här, ni får veta när jag får veta:-)) efter dagis ska vi hem och sen kommer min älskade svägska Cattis med flickornas favorit kusiner John och Jack!! Jippie, ÄNTLIGEN!! Ha en trevlig kväll. Imorn är det fredag och full fart mot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0