Tisdag!

Idag har tisdagen både kommit och gått snart... Sitter i soffan och slappar lite. Flickorna va trötta ikväll så dom somna fort efter lite mat och bad. Idag har jag varit inne och lämnat lite papper på ett ställe, jag har även fixat med lite papper som skulle skickas iväg. Tog även tag i en annan sak idag som jag sagt länge att jag ska göra, men aldrig tagit mig varken tid eller råd till, men idag va det dax. Jag har varit hos optikern. Och det gick ju hmmm... Bra. Fortsättning följer... Imorn har flickorna studiedag! Vi ska vara hemma hela dagen, eller ja mormor skulle väl ev komma hit en sväng. Om vädret är skapligt ska vi åka iväg en liten sväng till skogen och knalla runt. Titta på kottar och mäta pinnar, kanske plocka någon sten eller två. Jä jä, vad brukar ni själva göra när ni åker till skogen med barnen?:-) Nu ska jag slappa vidare. Vi höres imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0