Alla <3 Dag!!

Idag har jag arbetat och slitit. Vi hade ungefär 10 grader i lokalen under förmiddagen. Underbart?? Hell NO!!! Kallt som FAN!! Jaja timmarna pinna på och helt plötsligt va den här dagen också gjord. Sen va jag hem så jag kom sent till dagis... Ändra tiden till mellan 16-16.30 för jag hinnar inte till fyra när jag slutar halv. Ska ju inte behöva köra ihjäl mig... :-)
Alla <3 dag idag. Flickorna fick följa med o handla till pappa R. Det vart ett gulligt kort med en hälsning från oss, choklad och blommor :-)
Jag passade på att köpa en "mini"ros till mig själv. En vit... haha :-) Tjejerna fick en varsin gosig hund med hjärtan :-)
Straxt innan jag skulle lägga flickorna banka det på dörren och vi fick blommor levererade hem. Jag fick en stor bukett med 3 JÄTTE stora röda rosor som doftar helt underbart, med tillhörande kort och flickorna fick varsin stor ros med kort. Så himla sött :-)
Det är deras pappa och min helt underbara pojke som gav oss det. Han vet hur svaga vi flickor är för blommor :-)
Alla fina blommor :-)
Ja, han vet sannerligen vad jag är svag för. Min älskade :-)
Jag slog på stort och gjorde ungsgratinerad fläskfilé med champinjoner o ost och till det kokt potatis. Det blev även vaniljglass och nybakad choklad-kladdkaka. Uppskattat :-)
Idag vill jag ge alla mina nära och kära en tanke och massa kärlek!
Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej :) Ja tyvärr så blev det så , även fast det här är ett drömjobb så skulle jag hellre vilja jobba med er , men det blev ju så knas :( ja jag säger detsamma , du är en underbar människa som jag jättegärna vill springa på igen :) nån dag får jag följa med Veronica och hälsa på dig =) Ta hand om dig :)

Bamsekramar

2011-02-14 @ 22:48:32
URL: http://nataliieb.blogg.se/
Postat av: Cattis

HåHåJaJa...det var hos dig vi skulle ätit alltså.

Fina blommor fick ni också!! Och gav bort :-)

Härligt med kärlek.



Puss o Kram

2011-02-15 @ 10:30:41
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0