Att jobba eller inte jobba, det är frågan.



Idag vart det utan jobb. Flickorna fick gå till dagis några timmar. Det behövde dom. Imorn får jag därimot jobba. kan ju hålla tummarna att man får jobba fredag också.

R är hemma. Sjuk... Han ligger i sängen och är mer eller mindre död. Roligt. Bara han inte smittar oss. Jag vill INTE bli sjuk igen! Nu får det vara nog.
Flickorna fick en ny varsin fönsterlampa idag. Båda har haft jätte söta, i glas, tidigare. Tyvärr får man räkna med lite "svinn" när man skaffat katt. Helst om katten lider av sjukdomar som gör den hyperaktiv... att katten sen ramlar ihop och verkar död hör också till sjukdomen.
Nåja.. Nya lampor á 49,- hos Classe är ju perfekt. Hela lampan (typ) är av plast vilket gör det ännu bättre. OCH sen fanns den i rosa, en perfekt färg för ett flickrum, ja då kan man helt enkelt inte låta bli. :-)


Nu sitter jag här, ska leta upp lite blanketter som jag ska tvinga min älskade pappa att skriva ut.
Ikväll blir det träning. Fint som faen :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för i kväll.

Nu har jag ätit mackor och yoghurt och ska gå och nanna kudden. Fy fasen så skönt det ska bli.

Hoppas på att få sova hela natten :-/



Jimmy hälsar att det inte fanns något, han har glömt ringa dig.



Puss o Kram

2011-02-16 @ 22:21:27
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0