Bilder och älgJÄVEL

Okej... det blev ingen älg just ikväll. Det blev pizza.... Haha. Det drog ut lite på tiden men jag HOPPAS att älgen går att äta imorn till lunch. Det som skulle ta mellan 2-3 timmar tog 5, FEM!!!!!!!!!!!!!! timmar!!!!
Jä jä... helt ärligt. Jag va sur som en citron förut. Fan liksom, när man för engångsskull tar sig tid och ork att göra något som man ALDRIG någonsin gjort i hela sitt jävla liv, ja då går det åt pepparn. Minst sagt... Jaja, jag R och katterna har provsmakat. Tiger rata köttet direkt. Som om han skulle va kräsen eller vadå? Kattjävel, han kan ju ha sin äckliga råttor då! Nemo vart eld och lågor och skrek sig nästan hes mellan köttbitarna. Rikard tyckte det va gott men att det smaka annorlunda. Tror fan de.. De va ju ingen självdöd gris eller slaktad ko. Det va ju älg. Skogens konung.
Jag tyckte det va gott, köttet va jävligt fint. Hoppas det blir lika gott imorn bara.
Nathalie vart så besviken när hon fick lägga sig utan att ha ätit älg idag. Lilla gumman.. Men jag lovade henne att hon skulle få det till lunch imorn. Och det ska hon få... OM jag så ska ut i skogen och skjuta älgfan själv.
Nu blir det lite bilder... :-)
fynd ett:
fynd två:
fynd tre: en vit liten porslinskål på fot.
perfekt till lördagsgodiset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0