En fredag.



Idag har det inte varit vilken fredag som helst utan första gången för Nathalie hos frisören. Jag hade ju självklart inte med mig kameran dit, men knäppte lite bilder med mobilen och sen tog jag kort när vi kom hem. Hon va super duktig. Och så fin hon vart!! Men så "stor" hon vart på en gång. Smulan :-)
Efter fick lilla damen bestämma vart vi skulle fika eller luncha och som alltid vart det donken. haha :-)
Jag drack en latte där. KORS I TAKET!!! :-)
Jag va kaffe sugen så vad hade jag för val?  Kanske börjar jag lära mig...

Min fina tjej :-)




Liten ville också vara med :-)



sen spåra det ur... men de är ju fredag.
        


Nu sitter jag i soffan och tittar på reprisen av Sveriges mästerkock. :-) Sen ska jag slänga mig i badet en liten stund. Passade på att ladda upp för helgen när vi ändå va i stan. Imorn blir det fläskfilé á la Carro (Kickan) till middag, ost och kex bricka till Mellon och lördagsgodis choklart :-) Mitt bubbel ligger redan på kylning... ;-P

Har även bokat tid för något roligt idag. Bilder kommer efter att det upplevts :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jättefin blev hon och OJ så stor, som sagt!

Likadant blir det varje gång vi klipper John, stora pojken direkt!



Ha ha...vet du vad vi åt i fredags kväll då??? Carros (Kickans) fläskfilé. Sammanträffande!



Puss

2011-02-20 @ 11:33:42
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0