En underbar helg.



Igår hade vi det jätte mysigt. Tända ljus och Mellon, till det god dicka med en gnutta alkohol och så ostbricka. Efter mellon vart det film mys i soffan med en spinnande kisse på magen. Med huvudet i R's knä och en skapligt dålig film så ptja, jag somna till någon gång eller två. Och vad gör inte R då för att testa mig?? Jo, ställer massa frågor om filmen, funderingar och sådär. Som jag måste svara på, så gott jag kan... Haha.. luring. ;-P 

Idag har vi haft en mysig frukost. Jag har hunnit städa lite lagom sådär och nu tittar barnen på Mamma Mu och Kråkan i Nattas säng.
Mormor har vi ringt hit och R o jag ska ge oss iväg på en liten tripp. Vi får se hur det går...

Jag lovar iaf, den här helgen kan bara bli bättre, och OJ vilken helg det blir då!!!! :-)


Lots of love!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha....vad är det nu för stackars djur ni ska släpa hem ;-) ??!!



Puss

2011-02-20 @ 17:06:42
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0