Gröna fingrar och heminredning.

När det gäller det där med att lägga pengar på saker och ting är jag verkligen en periodare. Haha.
Ibland så är det BARA kläder, kläder, kläder! Just nu tycker jag inte att jag klär i någonting. Jag känner mig alldeles för svullen, ful i kroppen och ptja... ofit, helt enkelt.
Nu därimot vill jag köpa saker till hemmet HELA tiden och fixa/pula hemma. Jag vill att allting ser tipp topp ut hela tiden och plockar/putsar väl snart ihjäl mig. Jobbigt är det, för det är ju inte direkt så att mina barn tar hänsyn till mitt pill, puts och plock. :-)
Mjukisdjur, plastdjur, böcker, lego, dinosaurier stora som Nemo ligger slängda överallt och hullerombuller. Det är helt underbart med barn, är det inte?!;-)
Jaja, hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete och allt sånt där. Barnen får stöka ner hur mkt dom vill...
Har också lagt galet mycket pengar (för att vara jag) på växter sista tiden. Det är ju skitkul. Det är "plättar i luften" här och "hemtrevnad" där. Någon stor "monsterblads-mojäng" i fönstret, orkidé-pinnar (för några blommor är det fan inte) osv... Ha ha :-)
Namnen på växterna är inte sådär super viktiga för mig. Huvudsaken dom lever och är gröna. Grönt är skönt!
Vad jag ville komma fram till? Ingenting... jag kom ut med att jag är periodare bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0