Hej mitt Jävla helvete till vinterland!!



Fy fan vad snö!!!!! Jag gråter snart... Vad är det här??? Snö? Va fan ska den vara bra för??? Jag bara undrar?!


Vad ska man hitta på idag? Vara hemma hela dagen för idag är det väl sånt väder då dom brukar tycka att  man ska hålla sig hemma... Eller??
Jag som skulle vilja sola... eller åka till Ikea. Ikea är bra skit. Jag gillar Ikea. Mycket. Fast vilken kärring gör inte det? :-)


Nathalie ropade nyss på mig. Hon hade målat en katt... och vet ni, jag tyckte att de va så himla fint så jag lägger upp bilden här. :-) Man ser verkligen att det är en katt. Hon målar tillomed bättre än mig. :-)


Nehe ni... Ikea hoppas vi nog. Sugen är jag men det får vänta. Vi får se vad det blir av den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Som sagt, fy fan för det här skit vädret!!

Är du också rastlös..

Man vill så gärna göra något men vad?

Dåligt fantasi är vad jag har..

Hoppas ni får en trevlig helg <3

Hälsa tjejerna från oss!

Puss och kram

2011-02-11 @ 11:19:40
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0