Kalas dax.

Vilken tur att vi är friska här hemma. Idag är det kalas och även fast vi pratat om det VARJE dag i flera veckor så vart det jubel, hopp och skrik idag när jag berättade för flickorna att vi skulle till kusin John på kalas efter mellis. Haha :-)
Fin fina presenter har vi köpt och Nathalie har varit med och valt. Hoppas kusinen blir nöjd.
Här hemma har vi nyligen ätit lunch. Älgstek. Det vart faktiskt så gott som jag trodde... Inte för att skryta men kock skulle nog vara något för mig. (om jag har recept)
Om 3 timmar ca ska vi vara på kalas. Idag ska vi TAMEJFAN komma i tid. :-)
Jag tänkte piffa till mig lite och kolla över kläderna. Det är konstigt... vi tjejer ha ingenting att ha på oss, aldrig någonsin.
Flickorna ska snart få bada också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0