Kastrering och vaccinering.

Jaha då har det varit veterinären hela dagen.
Nemo hade sönder en ny ljusstake för mig imorse vid frukost tid. Fyyyy fan vad arg jag blev. Man kan tro att han gör det med FLIT!! Jag förbannade honom och sa att han skulle till veterinären o kastreras just IDAG bara för att han hade sönder den... Fy vad jag ångrar mig nu när han kommit hem, kul lös, ynklig och helt mammig. Min lilla kisse... :-(
Bredvid mig nu ligger Mimsan och tittar på Bondgården med resten av familjen. Hon vart vaccinerad idag... Fick mängdrabatt så då passade jag på. Det va ju endå dax, men nu är det inte fören om ett år igen. Mimsan va jätte duktig och OJ så glad hon vart när hon fick följa med o hämta Nemo. Sötnosarna.
Mina barn leker med dockorna på golvet nedanför oss.
Jag blir så varm i hjärtat, jag blir så glad när jag ser och tänker på min lilla familj. Jag älskar dom så mycket!
Vad vore livet utan dom? Ingenting... Jag vill aldrig vara utan dom.
Flickornas senaste syskonkort. MINA fina flickor. MINA älsklingar!!
Mimmi lyssnar efter flickorna.
Mimsan.. helt klart världens sötaste hund!!! Och jag titulerar mig som STOLT ägare!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...jo, men det kändes rättvist. En ljusstake mot ett par balls :-)

(ännu en anledning till att inte skaffa katt...)

Nejvars, han är ju rätt gosig.



Jättesöta tjejer. Vill gärna ha ett kort. Vi ska fota grabbarna vartefter så då får du ett, om du vill.



Puss o Kram

2011-03-01 @ 14:31:00
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Så söta tjejerna är, och va stora dom blivit...hihi!!

Det går ju inte att ta miste på att dom är systrar, lika som bär...:-)



// Marie

2011-03-11 @ 12:42:07
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0